צאט

צ'אט הרדיו



ווטצאפ

פרסומות





שירים חדשים



יום שישי, 31 במאי 2019

שקד קוממי - שקט מסביב להורדה

שקד קוממי - שקט מסביב - 30.05.19

תמונה

מילים ולחן: מאור במבוק זכריה וליאור חביב.
עיבוד והפקה מוזיקלית: מאור שטרית.







מילות השיר:

תסגרי על זה אם את רוצה להתאהב
רק אל תחסמי לי ת'כניסה ללב
עד לא מזמן שמרתי בו רק תכאב
אם את עדיין כאן אגיד לך במבט
מילים שלא אמרתי עוד לאף אחת
אולי תשארי צריך יותר משבת

פזמון:
לדבר על העתיד לתפוס לך את היד 
ללכת לטייל אני ואת לבד
לשיר לך בכל בוקר לשתות עם הזריחה
קפה של אהבה
ושקט מסביב מבט אל העולם 
אם יש לנו פחדים ננצח את כולם
לראות איתך בבוקר שמש מול הים
ניקח לנו תזמן
ושקט מסביב...

את יודעת כל ההתחלות תמיד קשות
אין ביטוח על מטען של רגשות
לב אוהב לא מפחד יותר לטעות
זה סוף הלילה והשמש בקרוב תזרח
אם היא תשאל אני אגיד לה שאני שלך
יש לי חלומות ויש לי רק אותך

לדבר על העתיד לתפוס לך את היד 
ללכת לטייל אני ואת לבד
לשיר לך בכל בוקר לשתות עם הזריחה
קפה של אהבה
ושקט מסביב מבט אל העולם 
אם יש לנו פחדים ננצח את כולם
לראות איתך בבוקר שמש מול הים
ניקח לנו תזמן
ושקט מסביב...




להאזנה:

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה