צאט

צ'אט הרדיו



ווטצאפ

פרסומות





שירים חדשים



יום שלישי, 23 ביולי 2019

איתי לוי - בואי לתמיד להורדה

איתי לוי - בואי לתמיד - 18.07.19

תמונה

מילים: טל קסטיאל.
לחן: אסף צרויה.
עיבוד והפקה מוזיקלית: אסף צרויה.







מילות השיר:

איך בסוף את נשארת לא בוחרת ,
לפוצץ הכל , גם כשאין לי עוד מה להציע .
איך תמיד את אומרת, רק בלי לחץ זו תקופה לגדול,
ואני מחכה כמו קהל ביציע 

לשיר לך שירים , לחיות איתך בלילות ,
לשרוף איתך תימים ושוב ליפול איתך בשקיעות.
תתחילי לדבר , תני לי לסדר , את כל מה שחסר ,
אנל׳א כזה גיבור אבל איתך יהיה בסדר.

בואי לתמיד ,
אני יודע שתהיי פה מאושרת .
וכלום כבר לא מפחיד ,
אני מצליח להבין אפשר אחרת.
שוב את מנשקת , שרה לי בשקט ,
עושה לי בלאגן,
שעושה אצלי קצת סדר והכל עכשיו בסדר 
מזל שאת עוד כאן .

אני אוהב אותך ככה , בדיוק ככה ,
רק אל תשתני , וגם אם כן אני פה לתמיד את יודעת.
ואם לא אז תדעי כי עברנו מספיק ונשארנו שפויים ,
ואהבה כמו שלנו בקלות משגעת.

את יודעת דברים , משכיחה אצלי שאלות,
הכל פתאום הגיוני , ואיפה שצריך להיות,
תתחילי לדבר , תני לי לסדר , את כל מה שחסר ,
אנל׳א כזה גיבור אבל איתך יהיה בסדר.

בואי לתמיד ,
אני יודע שתהיי פה מאושרת.
וכלום כבר לא מפחיד ,
אני מצליח להבין אפשר אחרת.
שוב את מנשקת , שרה לי בשקט ,
עושה לי בלאגן,
שעושה אצלי קצת סדר והכל עכשיו בסדר 
מזל שאת עוד כאן.





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה